Dofinansowanie instytucjonalne pozarz膮dowych organizacji ekologicznych na lata 2011-2012 Status: zrealizowany
Termin realizacji: 01.02.2011 – 31.07.2012
Opis projektu:
Odbiorcy
- OE – w szczególno艣ci organizacje publikuj膮ce na zintegrowanym serwerze Zielona Brama/Most oraz adresaci dzia艂alno艣ci internetowej tych organizacji
- Wspó艂pracownicy i adresaci dzia艂a艅 Fundacji Ekorozwoju
Cel projektu
- Utrzymanie trwa艂o艣ci, dalsze poprawienie jako艣ci us艂ug oraz promocja zasobów zintegrowanego serwera Zielona Brama (pakiet BRAMA)
- Zwi臋kszenie mo偶liwo艣ci dzia艂ania Fundacji poprzez pozyskanie nowych 藕róde艂 finansowania oraz poprawa public relation organizacji (pakiet ROZWÓJ)
Dzia艂ania:
1) Kontynuacje pracy administratora serwera, m.in. poprzez:
- aktualizacj臋 oprogramowania na serwerze,
- dodawanie oraz modyfikacja u偶ytkowników (udost臋pnianie im panelu administracyjnego, daj膮cego mo偶liwo艣膰 min. Zak艂adania kont, stron, podstron, obs艂ugi domen, aliasów i statystyk)
- pomoc u偶ytkownikom serwera – bie偶膮ce wsparcie techniczne
- wykonanie i rozwijanie zaawansowanego mechanizmu statystyk,
- uruchomienie i rozwijanie IDS (ang. Intrusion Detection System - system wykrywania w艂ama艅)
- rozwój serwera WWW (uruchomienie 艣rodowiska dla wielu j臋zyków programowania, php3, php4, php5, perl,
- stworzenie aplikacji CRM dla potrzeb FER (strona do zarz膮dzania informacjami wewn臋trznymi dotycz膮cymi funkcjonowania organizacji i biura – hramonogramy prac, dostepnosc zasobow i sprzetu, dane kontaktowe etc).
2) Utrzymanie sta艂ego 艂膮cza dla potrzeb serwerów 5 MBps wraz z 艂膮czem technicznym do zarz膮dzania serwerem (5MBps 艂acze synchroniczne tzn upload (wysylanie plików) jak i download (przyjmowanie plików) maj膮 tak膮 sam膮 pr臋dko艣膰.) lokacja serwera w profesjonalnej serwerowni,
3) Zatrudnienie menagera finansowego dla potrzeb fundrasingu i przygotowania wniosków o dofinansowanie
4) Promocja Fundacji na serwisach internetowych
Dla potrzeb skutecznej promocji Fundacji i poprawy public relation wskazane jest usprawnienie przygotowania i rozpowszechniania materia艂ów promocyjnych za po艣rednictwem internetu.
5) Przeprowadzenie audytu finansowego
Finansowanie
|