SERWIS: fer.org.pl projekty zrealizowane rozdz1
 
KALENDARZ WYDARZEŃ
 

14 października 2010
Co młody konsument wiedziec powinien

Status: zakończony

Opis projektu:

Projekt był ogólnopolską kampanią edukacyjną dla dzieci i młodzieży szkolnej. W ramach kampanii przeprowadzonych zostało 480 szkoleń w 16 województwach (Fundacja EkoRozwoju jest partnerem Polskiej Zielonej Sieci w projekcie i odpowiadała za jego realizację na Dolnym Śląsku) dla uczniów w wieku od 10 do 19 lat.
Na szkoleniach młodziez na podstawie analizy typowych przypadków konsumenckich i sposobów rozwiązywania problemów poznała istotne z punktu widzenia młodego konsumenta przepisy prawa konsumenckiego. w zależności od wieku uczniów zajęcia dotyczyły m.in:

  • warunków sprzedaży konsumenckiej
  • warunków zdrowotnych żywności i żywienia
  • warunków umowy z bankiem
  • warunków umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
  • wpływu naszych codziennych decyzji konsumenckich na otaczający nas świat.

W ramach projektu zorganizowany też został konkurs plastyczny, którego finał ogólnopolski odbędzie się 1.06 2007 r. w Warszawie. Czas realizacji projektu: 15.09.2006 – 30.06.2007.

Więcej szczegółów na stronie www.zielonasiec.pl i u koordynatorki regionalnej

Finansowanie:

Projekt finansowany był ze środków Unii Europejskiej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Koordynator:

Magdaleny Grochowskiej
magda@eko.org.pl

 

(projekty, zrealizowane rozdz1 )
  1. Zrównoważony rozwój społeczności samorządowych wybranych obszarów wiejskich Gruzji
  2. KUPUJ ODPOWIEDZIALNIE - TWOJE PIENIĄDZE KSZTAŁTUJĄ ŚWIAT!
  3. Oferta internetowa dla organizacji oraz instytucjonalny rozwój Fundacji
  4. Kampania informacyjno-promocyjna Ekotrendy – kształtowanie prozdrowotnego i proekologicznego stylu życia wśród mieszkańców Dolnego Śląska.
  5. Szlak EuroVelo Dolny Śląsk-Olomouc.
  6. Szkoły dla Ekorozwoju
  7. Co młody konsument wiedziec powinien
  8. Działaj Lokalnie
  9. Szkoła w regionie - region w Europie
prawa autorskie: TERRA login